سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیین صالحین

حوادث : هشدار به دختر خانمهای جوان

یکی از اتاق مشاوره های بنام چنین می نویسد :

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی

توی هفته ای که گذشت بین مراجعینم یه دختر خانم 16 ساله اومده بود مشکلاتشو بصورت خصوصی گذاشته بود طبق معمول اونا رو به دقت چندین بار خوندم و متناسب با مواردی که مطرح کرده بود راهنمایی های لازمو بهش دادم اما یه مورد خاصی توی حرفاش بود که باعث شد شماره هامو بهش دادمو ازش خواستم باهام تماس بگیره تا بیشتر و دقیقتر اون موردو برام توضیح بده اونم این کارو کرد . اگه بخاطر رعایت اصل امانتداری نبود اون بخش از مکالمه شو براتون میذاشتم تا روش کلیک کنینو و خودتون با صدای خودش اونو بشنوین  اما..........

این دختر خانم در پایان صحبتهاش گفت که توی شهر محل سکونتش به یه مرکز مشاوره مراجعه کرده و کارهایی روش انجام شده . پرسیدم چه کارایی ؟؟؟؟

گفت تست ارزیابی غریزهء جنسی . بهش گفتم مگه مشکل تو به غریزهء جنسی !  مربوط بوده گفت نه ولی اون آقای مشاور بهم گفت که ما ابتدا این تست رو از همهء دختر خانما به عمل میاریم بهش گفتم چه تستی؟؟؟ گفت آقای مشاور ازم خواست که هر کار میکنه بگم ترسیدم یا هیچ حسی ندارم یا اینکه لذت میبرم . بعد اول دستمو گرفت . بعد گردنمو لمس کرد و بعد یکی یکی اندامهای دخترانمو با بردن دستش زیر لباسام لمس کرد و این کارها رو از صورتم شروع کردو به پاهام ختم کرد من ضمن اینکه به این خانم گوشزد کردم چنین تستی اساسا" وجود خارجی نداره و این فرد ناباب صرفا" به قصد لذت جویی دست به چنین اعمال زشتی زده ازش خواستم مورد رو به مراجع ذیصلاح گزارش کنه تا جلوی کار این فرد گرفته بشه ولی این خانم به عنوان آخرین درخواست ازم خواست تا پیگیری این کارو خودم بعهده بگیرم که منم پذیرفتم .

 با توجه به اینکه مراکز مشاوره مجوز خودشونو قبلا" از بهزیستی و بعد برای مدتی از سازمان ملی جوانان و در حال حاضر از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دریافت میکنن با گزارش موضوع به سازمان مربوطه به سهولت اینگونه تخلفات قابل پیگیری هست . افرادی متخلفی از این دست با چنین اعمال بیشرمانه ای باعث بد نامی افراد دلسوز و زحمت کشی میشن که وجود خودشونو وقف رسیدگی به مشکلات خانواده ها علی الخصوص جوونا کردن .

   

میخوام به همهء دوستانم خصوصا" دختر خانمهای نوجوان که این مطلبو میخونن بگم درسته که شما به یه مرکز معتبر مراجعه میکنین و فرد مقابلتون یه مشاور تحصیلکرده هست ولی مراقب اینگونه رفتارهای خلاف ضوابط برخی افراد انگشت شمار نظیر آنچه من در این مطلب به ذکر اون پرداختم باشین و اجازهء چنین سوء استفاده هایی رو به این افراد ندین و چنانچه با مواردی از این دست روبرو شدین حتما" مورد رو به مسئولین صلاحیتدار اطلاع بدین تا در اسرع وقت جلوی اعمال وقیهانهء اونا گرفته بشه .