سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیین صالحین

فیلم «محمد رسول الله (ص)» خاری درچشم سینمای غرب است

    نظر

فیلم «محمد رسول الله (ص)» خاری درچشم سینمای غرب است

دانشجوی فعال فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: فیلم «محمد رسول الله (ص)» فیلمی دینی-ارزشی و نقطه عطفی در تقابل باسینمای غرب و خاری در چشم سینمای غرب است.

فرزانه مهدوی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در بیرجند، گفت: فیلم «محمد رسول الله (ص)» فیلمی فوق العاده ای است که آن را می توان نقطه عطفی از هر نظر در سینمای ایران دانست.

 

وی با بیان اینکه این فیلم موجب مباهات همه مسلمین جهان و باعث وحشت و خشم سینمای ضدارزشی غرب است، ادامه داد: امروزه ساخت فیلم های متعددی از سوی هالیوود و شرکت های بزرگ سینمایی و تصویری امریکا نشانگر این موضوع است که تاثیر هنر و تبلیغات از هر ابزار دیگری در دنیای امروز بالاتر و بیشتر است.

 

این فعال فرهنگی تصریح کرد: سینمای جهان سالهای متمادی است که تحت سیطره صهیونیسم عموما امریکایی سعی در تخریب چهره اسلام و مسلمین دارد و در فیلم های هدف دار خود اسلام را دین خشونت و تحجر معرفی می کند و بانمایش چهره غیرواقعی از چهره اول عالم انسانیت حضرت محمد(ص) سعی کرده تا دید مردم دنیا را نسبت به اسلام تغییر دهد.

 

مهدوی با اشاره به فیلم محمد رسول الله(ص) گفت: این فیلم یکی از آثار فاخر سینمایی که توسط مجیدمجیدی کارگردان خلاق و متعهد کشور تولید شد، نقطه عطف سینمای حقیقت در برابر سینمای صهیونیسم است و قطعا در آینده نزدیک اثرات بسیار عظیمی بر افکار عمومی دنیا نسبت به پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص)خواهد داشت.

 

وی در پایان گفت: بحمدلله سینماگران توانمند ایرانی در سال های اخیر هربار که قدم در راه تولید فیلم های تاریخی گذاشته اند آثار ماندگاری همچون یوسف پیامبر، مختارنامه، ولایت عشق، امام علی(ع) و دهها فیلم دیگر خلق کرده اند و با تولید این فیلم ها خارچشم سینمای غرب با آنهمه ابتذال و خشونت بوده اند.