سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیین صالحین

منافقین تا پایان سال میلادی جاری باید از عراق بروند

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار جمعی از سفرای غربی:
خبرگزاری فارس: منافقین تا پایان سال میلادی جاری باید از عراق بروند
منافقین تا پایان سال میلادی جاری باید از عراق بروند

مشاور امنیت ملی عراق بر لزوم انتقال اعضای گروهک منافقین ب? خارج از عراق قبل از پایان سال میلادی جاری تاکید کرد و گفت: عراق جایی برای این گرو? نیست و سران این گروهک اگر تصور کنند گزین?ای غیر از این دارند، دچار اشتبا? بزرگی شد?اند.

 

ب? گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، «فالح فیاض» مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با جمعی از سفرای کشورهای اروپایی و مقامات بلندپای? عراق، بر لزوم اخراج کامل گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق تاکید کرد. 

فیاض ب? تلاش‌های گروهک تروریستی منافقین برای حضور در عراق اشار? کرد و گفت: کارشکنی‌های این سازمان در چند سال اخیر مشکلات فراوانی برای عراق بوجود آورد? است، این افراد با کارشکنی در دستورات سازمان ملل می‌خواهند در روند انتقال ب? کشور ثالث اخلال ایجاد کنند.

مشاور امنیت ملی عراق همچنین با اشار? ب? اقدامات تروریستی گروهک منافقین علی? مردم بی دفاع عراق در زمان صدام، از سفرای کشورهای اروپایی خواست با پذیرش تعدادی از اعضای این سازمان در کشورهای خود، همکاری کنند.

 

وی در پایان بر لزوم انتقال اعضای این گروهک ب? خارج از عراق قبل از پایان سال میلادی جاری تاکید کرد و گفت: عراق جایی برای این گرو? نیست و سران این گروهک اگر تصور کنند گزین?ای غیر از این دارند، دچار اشتبا? بزرگی شد?اند.